مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:062020-01-22سياسي

سند راهبردی و جذب اعتبارات؛ ملاک ارزیابی مدیران ملایر


قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: مدیران در 2 مقطع هفته دولت و دهه فجر در 6 ماهه اول و دوم سال عملکردشان ارزیابی می شود که تا چه اندازه در تحقق سند راهبردی و جذب اعتبارات شهرستان و اعتباراتی که از طریق استان و تهران پیگیری کرده اند، مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی شرط تداوم و عملکرد مثبت مدیران این شهرستان را خدمتگزاری بی منبت به مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم برشمرد و افزود: در شرایط کنونی برای بهبود معیشت مردم و اقتصاد شهرستان باید جهادی کار کنیم.

فرماندار ویژه ملایر خواستار همراهی بیشتر مدیران با بخش خصوصی و تلاش برای جذب سرمایه گذار شد و تاکید کرد: مدیران هر چه سریعتر برنامه های قابل افتتاح و کلنگ زنی مرتبط با دهه فجر را به فرمانداری اعلام کنند.

ولدی به سفر هفته گذشته خود به تهران و دیدار با مسوولان کشوری همراه با نمایندگان ملایر اشاره و بیان کرد: در دیدار با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور علاوه بر کمک برای رفع مشکلات مرتبط با اوقاف ملایر و زمین های وقفی، مبلغ 2 میلیارد تومان برای بازسازی و تکمیل مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر نیز اختصاص داده شد.

وی با اشاره به مشکل سیستم صوتی این شهرستان گفت: علاوه بر اختصاص 400 میلیون تومان از اعتبارات شهرستان برای تجهیز صوت مرکزی ملایر، رییس سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند راهبردی و جذب اعتبارات؛ ملاک ارزیابی مدیران ملایر

سند راهبردی و جذب اعتبارات؛ ملاک ارزیابی مدیران ملایر