مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-22سياسي

ارجاع 6 پرونده خصوصی سازی به هیئت داوری/ «ماشین سازی تبریز» پس گرفته شد


عضو هیئت تحقیق و تفحص از واگذاری ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی تبریز از صندوق بازنشستگی فولاد، پس گرفته و مدیریت آن به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران داده شد.

- احمد علیرضابیگی عضو هیئت تحقیق و تفحص از واگذاری ماشین سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به کشف فساد عدیده در این واگذاری، پس از محاکمه قربانعلی، این واگذاری ابطال شد.

وی ادامه داد: عده ای از نمایندگان به دنبال این بودند که ماشین سازی تبریز مجدداً به صندوق فولاد بازگردد اما با مصوبه اخیر هیئت واگذاری، ادعای صندوق فولاد مردود شمرده شده و ماشین سازی تبریز به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران بازگشت بنابراین ادامه تعلق حقوق مالکانه شرکت از صندوق بازنشستگی فولاد، سلب و به دولت بازگشت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: علاوه بر این واگذاری کشت و صنعت مغان نیز به دلیل ایرادات و ابهاماتی که از سوی مراجع نظارتی و امنیتی اعلام شده بود، به هیئت داوری موضوع ماده 30 قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 ارسال شد تا هیئت داوری در مورد آن نظر دهد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: پرونده واگذاری پالایشگاه نفت کرمانشاه و تولید برق شاهرود نیز به هیئت داوری ارجاع داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع 6 پرونده خصوصی سازی به هیئت داوری/ «ماشین سازی تبریز» پس گرفته شد

ارجاع 6 پرونده خصوصی سازی به هیئت داوری/ «ماشین سازی تبریز» پس گرفته شد