مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-22اجتماعي

فعالیت 7 کارگاه محلول سازی شهرداری در سطح شهر تبریز


هم اکنون هفت کارگاه برای تامین محلول مورد نیاز در زمان بارش برف در مناطق مختلف شهر فعالیت می کنند و این در حالی است که در سال 96 تنها سه کارگاه محلول ساز در شهرداری تبریز فعالیت می کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی هم اکنون هفت کارگاه برای تامین محلول مورد نیاز در زمان بارش برف در مناطق مختلف شهر فعالیت می کنند و این در حالی است که در سال 96 تنها سه کارگاه محلول ساز در شهرداری تبریز فعالیت می کرد.

در پی بارش های اخیر، برف روبی و محلول پاشی معابر شهر با فعالیت 14 دستگاه برف روب و بیش از 60 دستگاه تانکر محلول پاش به همراه 13 دستگاه گریدر و فعالیت شبانه روزی نیروهای زحمت کش خدمات شهری و پاکبانان انجام شد.

با وجود حجم بالای محلول پاشی و برف روبی معابر، در مسیرهای حساسی همچون جاده تهران، اتوبان پاسداران و معابر شیب دار، نمک پاشی به صورت مخلوط نمک و شن با 12 دستگاه خودروی مکانیزه انجام شده و خودروهای مکانیزه نمک پاش در مسیرهای شیب دار، سرازیری ها و صرفا در محل هایی که محلول پاشی جوابگو نباشد به کار گرفته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شهرداری تبریز، در هفته اخیر و به دنبال دو روز بارش مداوم برف، بعد از برف روبی معابر، بالغ بر پنج میلیون لیتر محلول برای یخ زدایی معابر و خیابان های شهر استفاده شده و مخلوط شن و نمک مورد استفاده در معابر حساس شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 7 کارگاه محلول سازی شهرداری در سطح شهر تبریز

فعالیت 7 کارگاه محلول سازی شهرداری در سطح شهر تبریز