مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:262020-01-22سياسي

وزارت دفاع و نیروهای مسلح در کارگروه منتخب هیئت دولت گزارش دادند


در کارگروه منتخب هیئت دولت جهت بررسی سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی معاونین حقوقی کمیته ها از جمله ستاد نیروهای مسلح و وزارت دفاع حضور داشته و گزارش ارائه داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته بررسی سانحه سقوط هواپیمای اکراینی از سوی هیئت دولت تعیین شده است و آقای اسلامی وزیر راه حضور دارند و در عین حال که سازمان هواپیمایی از یک جنبه هایی مستقل است اما ارتباطی با وزارت راه هم دارد و این موضوع، هوایی بوده است.

وی افزود: سایر بخش های مختلف مانند وزارت دفاع، وزارت امور خارجه، وزارت دادگستری، معاونت حقوقی و سخنگوی دولت در این کمیته هستند.

خود ستاد نیروهای مسلح نیز عضو این کمیته است.

معاون حقوقی رییس جمهور خاطرنشان کرد: در ذیل کارگروه منتخب هیئت دولت کمیته حقوقی، کمیته اطلاع رسانی و کمیته اجتماعی _انسانی تعیین شده که هر کدام از این کمیته ها مسئولی دارند و مسئول تعیین شده حقوقی من هستم.

جنیدی تاکید کرد: متناظر با کارگروه، معاونین حقوقی کمیته ها از جمله ستاد نیروهای مسلح و وزارت دفاع را صدا زدیم و آنها هم در جلسات حضور داشتند و گزارش خود را دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت دفاع و نیروهای مسلح در کارگروه منتخب هیئت دولت گزارش دادند

وزارت دفاع و نیروهای مسلح در کارگروه منتخب هیئت دولت گزارش دادند