مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-22فرهنگي

اجراهای بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر اعلام شد/ فروش بلیت از امروز


گروه های بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جشنواره، در بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، 9 گروه با 16 اجرا حضور دارند.

برادران (آرش و مسیح عدل پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می کنند.

اجراهای بخش پاپ سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در 2 سانس ساعت 18:30 و 21:30 در هر روز برگزار می شود که گروه برادران(آرش و مسیح عدل پرور) روز چهارشنبه 23 بهمن دو اجرا، امید حاجیلی و علی یاسینی در 24 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، رضا بهرام 25 بهمن 2 اجرا، محسن ابراهیم زاده 26 بهمن 2 اجرا، امیرعباس گلاب و گروه ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره) در 27 بهمن به ترتیب در سانس نخست و دوم، آرون افشار 28 بهمن 2 اجرا، سیروان خسروی 29 بهمن 2 اجرا و بهنام بانی اول اسفند ماه 2 اجرا روی صحنه می برند.

بلیت فروشی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سایت های تیوال و پارس بلیت انجام می شود که بلیت اجراهای پاپ فقط در سایت پارس بلیت فروخته می شود و علاقه مندان از ساعت 17 روز چهارشنبه دوم بهمن ماه می توانند بلیت های اجراهای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجراهای بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر اعلام شد/ فروش بلیت از امروز

اجراهای بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر اعلام شد/ فروش بلیت از امروز