مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-22پزشكي

مرگ روزانه 220 نفر در انگلیس


روزانه به طور متوسط 220 نفر در انگلیس به علت ابتلا به عوارض ناشی از استعمال دخانیات جان خود را از دست می دهند - در انگلیس اعلام کردند سرطان ریه و بیماری های تنفسی حاد از جمله عوامل مرگ این افراد در انگلیس اعلام شده است که برخی از آنها از سیگار های الکترونیکی استفاده می کردند.

سازمان بهداشت جهانی با تاکید بر مضر بودن استفاده از مواد دخانی از جمله قلیان و سیگار های الکترونیکی اعلام کرد مواد آلاینده و دود ناشی از سیگار های الکترونیکی و قلیان موجب کاهش رشد مغز به ویژه در کودکان و نوجوانان می شود حتی نوزادان در شکم مادر نیز چنانچه در معرض دود این مواد قرار گیرند آسیب مغزی خواهند دید.

سیگار های الکترونیکی با تبلیغ اینکه زیان کمتری دارد و برای تشویق افراد به ترک سیگار همه گیر شد و در انگلیس بنا به گفته رسانه های این کشور یک دهم افراد سیگاری به سیگار های الکترونیکی و قلیان روی آورده اند، اما هنوز ثابت نشده است که مصرف سیگار الکترونیکی می تواند کمکی برای این مقصود باشد، اما مضر بودن آن ثابت شده است.

به گفته رسانه های انگلیس سه میلیون و ششصد هزار فرد بالغ در این کشور طی سال های اخیر از سیگار های الکترونیکی استفاده کرده اند.

استفاده از سیگار و سیگار های الکترونیکی در بیش از سی کشور جهان ممنوع شده است، اما در انگلیس همچنان آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ روزانه 220 نفر در انگلیس

مرگ روزانه 220 نفر در انگلیس