مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-22سياسي

آمادگی وزارت علوم برای همکاری با پژوهشگاه و مراکز قرآنی دانشگاهی


معاون آموزشی وزارت علوم از آمادگی این معاونت برای هر گونه همکاری با مراکز قرآنی دانشگاه ها و پژوهشگاه های علوم قرآنی در چارچوب وظایف و اختیارات این وزارتخانه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خاکی صدیق، در آیین رونمایی از درسنامه های علوم قرآن و حدیث و هم اندیشی صاحب نظران و مدیران گروه های قرآن و حدیث کشور تاکید کرد : باید همه سعی مان این باشد که تاثیر اجتماعی فعالیت های قرآنی در سطح جامعه که بسیار تاثیر گذارتر از سایر علوم است، روز به روز افزایش یابد.

وی در این آیین که امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از استادان و صاحب نظران قرآنی کشور در محل وزارت علوم برگزار شد، با بیان اینکه همه ما به صورت فردی و سازمانی وظیفه داریم در ترویج علوم و رفتار قرآنی کوشا باشیم، اظهار داشت: در ترویج علوم و رفتار قرآنی مراکزی فعالیت می کنند که مهم ترین آن دربخش آموزش عالی، مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش عالی قرآنی کشور است.

معاون آموزشی وزارت علوم با اشاره به فعالیت و مأموریت دانشگاه ها و پژوهشگاه ها تا یک دهه گذشته گفت: در این مدت مواردی که در مراکز آموزش عالی و پژوهشی بر روی آن تاکید می شد، آموزش، پژوهش، توسعه علمی، بنیادی و کاربرد علوم بود ولی در ده سال گذشته بحث تأثیرگذاری اجتماعی و خدمات اجتماعی دانشگاه ها و پژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی وزارت علوم برای همکاری با پژوهشگاه و مراکز قرآنی دانشگاهی

آمادگی وزارت علوم برای همکاری با پژوهشگاه و مراکز قرآنی دانشگاهی