مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-22دانش

تولید پارچه های نانو پلیمری


فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به تولید پارچه های نانو پلیمری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس مرتضی زارعدار، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در این خصوص گفت: هم خط تولید کارگاهی و هم خط تولید پارچه های پلیمری را در داخل کشور راه اندازی کرده ایم.

وی افزود: از مرداد سال 1396 عضو مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز شدیم و علاوه بر دفتر کار، فضایی هم برای تولید در پارک علم و فناوری البرز در اختیار شرکت قرار داده شد و در آنجا خط تولید پارچه های پلیمری را آغاز کردیم که نمونه این پارچه ها، خیمه های عزاداری و یا چادرهای مربوط به کامیون ها و یا پارچه های عایقی استخرها هستند.

زارعدار با بیان اینکه دستگاه ها و پارچه ها را محققان خودمان تولید می کنند، گفت: خوشبختانه توانسته ایم صرفه جویی خوبی برای کشور داشته باشیم چرا که نمونه چینی این دستگاه ها 700 هزار دلار و نمونه اروپایی آن سه برابر این قیمت است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مستقیماً پنج نفر در این کارگاه مشغول فعالیت هستند، گفت: با وجود کمک کمیته امداد نیاز به حمایت از نهادهای حامی برای توسعه کارگاه داریم.

طبق اعلام روابط عمومی وزارت علوم، این شرکت عضو مرکز رشد و پارک علم و فناوری البرز در زمینه تولید پارچه های نانو پلیمری به عنوان واحد فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پارچه های نانو پلیمری

تولید پارچه های نانو پلیمری