مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-22ورزشي

برنامه های دهه فجر امسال به سطح روستاها تسری یابد


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: در دهه فجر امسال بای تمام برنامه هایی که در سطح شهر برگزار می شود، در سطح روستاهای بروجرد و اشترینان هم اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم رحیمی ظهر چهار شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر امسال در محل حسینیه اهل بیت (ع) بروجرد، اظهار داشت: در دهه فجر امسال به دنبال تنوع برنامه های مختلف و اجرای آنها در سطح شهرستان هستیم.

وی تصریح کرد: برای اجرای برنامه های دهه فجر امسال بخشداران نیز با ابلاغ به دهیاران تلاش کنند در دهستان ها و روستای تابعه این برنامه ها برگزار شود.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه در صدد هستیم چند طرح خاص را با حضور استاندار لرستان در دهه فجر افتتاح کنیم، گفت: فضا سازی شهر و استقبال از دهه فجر امسال از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با ایجاد فضا به استقبال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم رفت.

رحیمی یادآور شد: کمیته های ویژه دهه فجر باید هر چه سریع تر تشکیل و فعال شوند.

سرهنگ مجید سوری فرمانده سپاه ناحیه بروجرد نیز در این جلسه ادامه داد: برای دهه فجر امسال 11 کارگروه مختلف اصناف و بازاریان، زنان و خانواده، ورزش و جوانان، فرهنگی، روستایی و عشایری و … در شهرستان بروجرد ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر امسال به سطح روستاها تسری یابد

برنامه های دهه فجر امسال به سطح روستاها تسری یابد