مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:202020-01-22دانش

ایمپلنت دندان چیست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همواره یکی از بهترین و اولین انتخاب ها برای جایگزینی دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت دندان است، ایمپلنت دندانی که در فک و لثه قرار می گیرد، - همواره یکی از بهترین و اولین انتخاب ها برای جایگزینی دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت دندان است، ایمپلنت دندانی که در فک و لثه قرار می گیرد، همانند یک دندان طبیعی عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، همواره یکی از بهترین و اولین انتخاب ها برای جایگزینی دندان از دست رفته کاشت ایمپلنت دندان است، ایمپلنت دندانی که در فک و لثه قرار می گیرد، همانند یک دندان طبیعی عمل می کند.

در کاشت ایمپلنت دندان دیگر نیازی به تراش سایر دندان های سالم اطراف وجود ندارد.

ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت های دندانی یک نوع پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن افراد می باشند، ایمپلنت ها به عنوان یک جایگزین خوب، دائمی به جای یک یا تعدادی دندان از دست رفته توسط متخصصان ایمپلنت مورد استفاده قرار می گیرند، بعد از قرار گیری ایمپلنت توسط متخصص ایمپلنت در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در اطراف ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش خورده و به فک متصل می شود، برای جوش خوردن ایمپلنت به مدت زمانی تقریباً 3 الی 6 ماه نیاز است، بعد از جوش خوردن ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان چیست؟