مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-22سياسي

پرتاب ماهواره ظفر قبل از دهه فجر


ماهواره ظفر قبل از دهه فجر به فضا پرتاب می شود و از طریق رسانه ملی به صورت شفاف اطلاع رسانی صورت می گیرد.

- ؛ ​محمد جواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: این ماهواره سه ماموریت دارد که ماموریت نخست آن تصویر برداری برای استفاده های سنجشی در حوزه کشاورزی و بحران های طبیعی است و ماموریت دوم آن ارتباطات مخابراتی است که از طریق 256 کانال مخابراتی فعالی که دارد می تواند ارتباطات را برقرار کند و ما از مردم دعوت کردیم در سایت ظفر.

پلاس.

آی آر پیام های خود را در قالب فایل های صوتی یک دقیقه ای ضبط کنند و ما پیام ها را انتخاب می کنیم و از طریق ماهواره به شرط موفقیت و استقرارش در مدار به عنوان صدای ایران پخش می کنیم.

وی افزود: ماموریت سوم این ماهواره جمع آوری اطلاعات فضایی است که بخشی از تشعشع های فضایی را که استفاده مطالعاتی دانشمندان فضایی را دارد، جمع آوری می کند.

وزیر ارتباطات گفت: وزن ماهواره 113 کیلوگرم است و در مدار بالای 500 کیلومتر قرار می گیرد و این اولین باری است که در این مدار هدف گذاری کرده ایم و فعالیت تحقیقاتی مهمی است.

آقای جهرمی افزود: ماهواره بر این ماهواره سیمرغ است که امیدواریم به زودی در همین ایام بتوانیم این ماهواره را پرتاب کنیم که دوستان وزارت دفاع در حال کار هستند و از طریق رسانه ملی فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرتاب ماهواره ظفر قبل از دهه فجر

پرتاب ماهواره ظفر قبل از دهه فجر