مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-22سياسي

تعیین تکلیف 1000 فقره از پرونده های معوقه و مسن


معاون قضایی دادگستری استان زنجان گفت: یک ماه اخیر تعداد 1000 فقره از پرونده های معوقه و مسن استان تعیین تکلیف شد.

- ایسنا/زنجان معاون قضایی دادگستری استان زنجان گفت: یک ماه اخیر تعداد 1000 فقره از پرونده های معوقه و مسن استان تعیین تکلیف شد.

حجت الاسلام مسیح الله میرزایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی و مهم همه مسئولان عالی قضایی و مدیران استانی، پرونده هایی تحت عنوان پرونده های معوقه و مسن است، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت ستاد دیه و ظرفیت شورای حل اختلاف طی یک ماه حدود 1000 فقره از پرونده های معوقه تعیین تکلیف و مختومه شد.

وی به تعریف ابلاغ شده از پرونده های معوقه و مسن اشاره کرد و گفت: بر اساس این تعریف پرونده های مذکور شامل آن دسته از پرونده هایی است که با وجود گذشت یک سال از تشکیل آن ها در دادگستری همچنان منتج به نتیجه گیری نشده اند و در حال حاضر این پرونده ها در دست بررسی قرار دارند.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه پیش از دریافت دستورالعمل و ابلاغ برنامه تحول در داخل استان برنامه هایی برای سال 98 برای سر و سامان دادن به پرونده های معوقه و مسن مدون شده بود و افزود: لازم به ذکر است که طی یک این مدت توفیقات خوبی در این خصوص حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 1000 فقره از پرونده های معوقه و مسن

تعیین تکلیف 1000 فقره از پرونده های معوقه و مسن