مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:502020-01-22سياسي

6 درصد زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکار اوراق تجاری هستند


مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به این که محکومان مالی بیشترین طیف زندانیان جرایم غیرعمد را شامل می شوند، گفت: در این بین بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته با جمعیتی بالغ بر 11206 نفر بیشترین جمعیت را دارند.

- مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به این که محکومان مالی بیشترین طیف زندانیان جرایم غیرعمد را شامل می شوند، گفت: در این بین بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته با جمعیتی بالغ بر 11206 نفر بیشترین جمعیت را دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، صبح امروز (2 بهمن ماه) سید اسدالله جولایی مدیرعامل، علی اکبر یساقی نایب رییس هیات مدیره و علی مهربان قائم مقام این نهاد حمایتی برای رسیدگی به وضعیت زندانیان جرایم غیرعمد استان مازندران به ساری سفر کردند و ضمن بازدید از زندان مرکزی استان و صحبت با برخی مددجویان و متقاضیان تسهیلات ستاد دیه، بی واسطه در جریان شیوه شناسایی افراد واجد شرایط و روندهای رسیدگی به پرونده محکومان مالی و بدهکاران دیات ناشی از تصادفات رانندگی و حوادث کارگاهی قرار گرفتند.

تقریبا نیمی از محبوسان غیرعمد مستحق کمک هستند در این سفر استانی، جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور در جمع اعضای هیات امناء ستاد دیه مازنداران اظهار کرد: هم اکنون 14664 زندانی جرایم غیرعمد در کشور داریم که طبق تحقیقات به عمل آمده و کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 درصد زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکار اوراق تجاری هستند

6 درصد زندانیان جرایم غیرعمد، بدهکار اوراق تجاری هستند