مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:252020-01-22اجتماعي

کمبود 51 درصدی تعداد محیط بانان در کشور/ به کارگیری 300 نیروی محیط بان


به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ جمشید محبت خانی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در سمنان از به کارگیری 300 نیروی جدید محیط بان در کشور خبر داد و اظهار کرد: مراحل استخدام این افراد از سال گذشته آغاز شده است و در حال حاضر مراحل آموزش و ورود به عرصه های طبیعی را طی می کنند.

وی با اشاره به کمبود تعداد محیط بانان در کشور افزود: به زودی فراخوان به کارگیری 300 نیروی جدید دیگر محیط بانی هم اعلام خواهد شد تا از سال آینده گزینش این افراد نیز آغاز شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به وسعت عرصه های طبیعی در کشور باید هشت هزار محیط بان داشته باشیم؛ اما در حال حاضر تعداد این نیروها در کشور سه هزار و 500 نفر یعنی معادل 49 درصد نیاز فعلی است.

محبت خانی تصریح کرد: کمبود نیروی محیط بان در کشور سبب فعالیت 18 روز کار و 12 روز استراحت برای محیط بانان و دوری آنها از خانواده هایشان شده است.

وی از فعالیت 604 پاسگاه محیط بانی خبر داد و گفت: در حال حاضر به علت کمبود نیرو 517 پاسگاه محیط زیست به صورت دائمی فعالیت می کنند که از این تعداد 450 پاسگاه به صورت شبانه روزی و بقیه آنها روزانه فعالیت دارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست ادامه داد: امیدواریم با اجرای طرح به کارگیری محیط بانان جدید، کمبود 51 درصدی محیط بانان در کشور با به کارگیری سه هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 51 درصدی تعداد محیط بانان در کشور/ به کارگیری 300 نیروی محیط بان

کمبود 51 درصدی تعداد محیط بانان در کشور/ به کارگیری 300 نیروی محیط بان