مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:552020-01-22اقتصادي

تاکنون 27 مجوز سرمایه گذاری خارجی در ساوه صادر شده است


تاکنون 27 مجوز سرمایه گذاری خارجی با مشارکت 16 سرمایه گذار به ارزش دو میلیارد و 439 میلیون دلار در شهرستان ساوه صادر شده است.

- ایسنا/مرکزی فرماندار ساوه گفت: تاکنون 27 مجوز سرمایه گذاری خارجی با مشارکت 16 سرمایه گذار به ارزش دو میلیارد و 439 میلیون دلار در شهرستان ساوه صادر شده است.

علی میرزایی در جلسه رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران خارجی که با حضور معاون وزیر اقتصاد و استاندار مرکزی در شهر صنعتی کاوه ساوه برگزار شد، افزود: ساوه 16 درصد از مساحت استان مرکزی را به خود اختصا داده است.

این شهرستان منطقه ای استراتژیک با وسعت بالا و مزیت کشاورزی و صنعتی با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر است.

علی میرزایی افزود: ساوه دارای بزرگترین شهر صنعتی کشور با 550 واحد صنعتی کوچک و بزرگ و برخوردار از فرصت هایی مختلف برای سرمایه گذاری خارجی در شعاع 120 کیلومتری پایتخت است.

وی قطب صنعتی ساوه را جایگاه مناسبی برای کشور در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی دانست و گفت: استان مرکزی چهارمین قطب صنعتی کشور است و بسیاری از مزیت های استان به لحاظ پتانسیل های ساوه بویژه منطقه ویژه اقتصادی و اقلیم مناسب، در این منطقه قابل دسترسی است.

میرزایی با بیان اینکه 27 مجوز سرمایه گذاری خارجی با مشارکت 16 سرمایه گذار به ارزش دو میلیارد و 439 میلیون دلار در شهرستان ساوه صادر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 27 مجوز سرمایه گذاری خارجی در ساوه صادر شده است

تاکنون 27 مجوز سرمایه گذاری خارجی در ساوه صادر شده است