مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22حوادث

انهدام باند پولشویی از طریق خرید ارز دیجیتال


رییس مرکز مبارزه با جرایم پلیس فتا از انهدام باندی خبر داد که با راه اندازی درگاه های جعلی بانکی برای سرقت اطلاعات و رمز کارت بانکی شهروندان و در نهایت خرید ارز دیجیتال اقدام می کردند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا؛ سرهنگ نوروزی اظهار داشت: برابر اعلام پلیس فتای استان زنجان با رصد های صورت گرفته بر روی گروه های تلگرامی فعال در زمینه کلاهبرداری مشخص شد اعضای یک باند مجرمانه در داخل و خارج کشور به صورت حرفه ای در زمینه راه اندازی درگاه های کلاهبرداری و سرقت اطلاعات و رمز کارت بانکی شهروندان فعالیت می کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: با تلاش ها و بررسی های فنی و تخصصی کارشناسان خبره پلیس فتا مشخص شد این باند با استخدام افراد مختلف در زمینه برنامه نویسی، تهیه کارت اجاره، سیم کارت های های افراد غیر، شناسایی و اغفال دختران جوان و شناسایی صرافی های متخلف، تهیه مدارک هویتی و.

با راه اندازی ربات های مختلف و ارسال پیامک های انبوه حاوی پیوند درگاه های جعلی بانکی اقدام به سرقت اطلاعات و رمز کارت بانکی افراد می کنند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته سرنخ های بدست آمد که این افراد ضمن طراحی ربات های تلگرامی اقدام به سرقت اطلاعات کارت های بانکی و خروج وجوه در سطح کلان و مبالغ به دست آمده را صرف خرید زمین، خودرو، ارز های دیجیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند پولشویی از طریق خرید ارز دیجیتال

انهدام باند پولشویی از طریق خرید ارز دیجیتال