مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22حوادث

مقصران منتظر برخورد قاطع باشند


در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان استاندار کرمانشاه از برخورد قاطع با مقصران افزایش آمار کشته های تصادفات درون شهری خبر داد - مرکز کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه در نشست کمیسیون ایمنی راه های استان گفت: طبق آمار ارائه شده متاسفانه طی 9 ماهه اخیر تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر کرمانشاه افزایش داشته و تعداد شهروندهای جانباخته، 31 نفر بیش از مدت مشابه سال قبل است.

وی با تاکید بر این موضوع که این افزایش آمار قابل قبول نیست، عنوان کرد: این افراد دارای همسر و فرزند بوده اند و با از دست رفتن آن ها خانواده های بسیاری عزادار شده و دچار مشکلات حاد شده اند.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: کمیته ای مرکب از بازرسی استانداری، پزشکی قانونی، پلیس، نماینده شورای شهر و دیگر دستگاه های ذی ربط باید دلایل افزایش آمار کشته شدگان تصادفات درون شهری را به طور کامل بررسی کرده و ظرف 10 روز این گزارش را ارائه دهند.

بازوند با تاکید بر برخورد قاطع با مقصران این موضوع اظهار داشت: هر مجموعه ای در این زمینه مقصر شناخته شود با قاطعیت با آن برخورد می شود.

نماینده عالی دولت در شورای ترافیک تاکید کرد: اگر شورای ترافیک مصوبه ای را به شهرداری در مورد رفع مشکلات نقاط پرحادثه ابلاغ کرده و اجرایی نشده است، بی گمان شهرداری باید جوابگوی عملکرد خود باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصران منتظر برخورد قاطع باشند

مقصران منتظر برخورد قاطع باشند