مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:502020-01-22فرهنگي

پنجمین نمایشگاه کلکسیونر افتتاح می شود


پنجمین نمایشگاه کلکسیونر با نمایش آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران جمعه 4 بهمن ماه افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پنجمین نمایشگاه کلکسیونر برخلاف دوره گذشته خود که نمایش آثار دوره کلاسیک ایران و شیوه های عهد کریم خان و پرتره های قاجاری را در خود داشت، اکنون با رویکرد پیشینش و قرابت بیشتری با سه کلکسیونر آغازین شامل آثاری از هنرمندان پیشکسوت و هنرمندان مدرن دهه های آغازین ورود هنر مدرن به ایران خواهد بود که در 4 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

در اولین سلسله نمایشگاه های کلکسیونر بیش از 50 اثر و در دومین و سومین دوره آن، مجموعه داران با مشارکت خود، به ترتیب با بیش از 70 و 78 اثر از تاثیرگذارترین هنرمندان کلاسیک، سرشناس معاصر و جوانان پیشرو را گرد هم آوردند.

در کلکسیونر چهارم 41 اثر از 33 هنرمند کلاسیک حضور داشت و اکنون در کلکسیونر پنجم با حضور جمع گسترده تری از مجموعه داران و گالری داران، تعداد 56 اثر از هنرمندان و مشاهیری چون اردشیر محصص، آیدین آغداشلو، ژازه تباتبایی، حسین محجوبی، رضا بانگیز، توکل اسماعیلی، علی اکبر صادقی، مهدی حسینی، محمد احصایی، محمود زنگنه، نیکزاد نجومی، علی گلستانه، فرشید ملکی، علی مشهدی الاصل، قباد شیوا، محمدعلی شیوایی (کاکو)، کامبیز درمبخش، منوچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین نمایشگاه کلکسیونر افتتاح می شود

پنجمین نمایشگاه کلکسیونر افتتاح می شود