مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-22بين الملل

حشدالشعبی رییس جمهور عراق را تهدید به اخراج کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه کتائب حزب الله عراق از زیر مجموعه های سازمان الحشد الشعبی که در تجاوز های اخیر آمریکا به عراق قریب به سی نیرو و ابومهدی المهندس فرمانده خود را از دست داد با صدور بیانیه ای درباره دیدار رییس جمهور عراق با .

- گروه های کتائب حزب الله و النجباء با صدور بیانیه های جداگانه درباره هر گونه تصمیم رییس جمهور کشورشان برای دیدار با رییس جمهور تروریست آمریکا هشدار داده و او را تهدید به اخراج از بغداد کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گروه کتائب حزب الله عراق از زیر مجموعه های سازمان الحشد الشعبی که در تجاوز های اخیر آمریکا به عراق قریب به سی نیرو و ابومهدی المهندس فرمانده خود را از دست داد با صدور بیانیه ای درباره دیدار رییس جمهور عراق با همتای آمریکایی خود در حاشیه نشست داووس در سوییس هشدار داد.

ابوعلی العسکری مسئول امنیتی گروه کتائب حزب الله عراق در پیامی به برهم صالح ، رییس جمهور عراق گفت: ما بر ضرورت تعهد برهم صالح برای عدم دیدار با ترامپ احمق و دار و دسته قاتل او تاکید می کنیم و اگر خلاف این امر اتفاق افتد، عراقی ها به دلیل رفتار مغایر با اراده ملی که خون های پاکی را که توسط این باند ریخته شده، نادیده گرفته است، موضع گیری خواهند کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشدالشعبی رییس جمهور عراق را تهدید به اخراج کرد

حشدالشعبی رییس جمهور عراق را تهدید به اخراج کرد