مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-22ورزشي

حمایت همه جانبه فدراسیون از دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد


سرپرست فدراسیون دو و میدانی کشور گفت: با وجود کمبودهای موجود از ورزشکاران دو ومیدانی کار کهگیلویه و بویراحمد حمایت می شود.

- مرکز کهگیلویه و بویراحمد،سرپرست فدراسیون دوومیدانی کشور در مجمع انتخابات استانی این رشته در یاسوج گفت: ششمین مجمع انتخاباتی دوومیدانی در کهگیلویه و بویراحمد با هدف توسعه این ورزش برگزار شد تا امور این رشته با روند بهتری ادامه یابد.

آقای عرب با اشاره به کمبود اعتبارات ورزش کشور افزود: با وجود کمبود اعتبارات، از ورزشکاران این رشته در استان کهگیلویه وبویراحمد حمایت می کنیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان هم گفت: در این انتخابات آقای امید محمد محمدی با 12 رای از مجموع 13 رای به مدت 4 سال سکاندار هیئت دوومیدانی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

علوی با بیان اینکه مهدی روایی کاندیدای دیگر این انتخابات بود که به نفع آقای محمدی انصراف داد افزود: تا پایان سال جاری حدود 6 مجمع انتخاباتی دیگر هم برگزار می شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با اشاره به اهمیت رشته ورزشی دو ومیدانی ادامه داد: قهرمانان به نامی در این رشته فعالیت می کنند و تلاش می شود سهم استان در کرسی های کشوری افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت همه جانبه فدراسیون از دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد

حمایت همه جانبه فدراسیون از دو و میدانی کهگیلویه و بویراحمد