مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-22اجتماعي

کارگاه آموزشی مربیان آموزشگاه های رانندگی پاکدشت


مربیان آموزشگاه های رانندگی پاکدشت در کارگاه آموزشی که به منظور ارتقاء امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات برگزار شد شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما ، فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران در این کارگاه آموزشی گفت: مربیان آموزشگاه ها باید در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی هنرجویان خود سختگیرانه عمل کنند.

سرهنگ سلیمانی افزود: احترام به اصول ترافیکی و قوانین باید از زمان یادگیری رانندگی در وجود فرد نهادینه شود و آموزشگاه ها و مربیان بیشترین تاثیر را در افراد برای رسیدن به این هدف دارند.

وی گفت: هیچ راننده ای نمی تواند ادعا کند که چون تا به حال حادثه تلخی را در رانندگی تجربه نکرده هیچ خطری او را تهدید نمی کند.

وی افزود: به عنوان مثال راننده اتوبوسی بود که هیچگونه تخلفی نداشت ولی یک حادثه جان وی و تعداد زیادی از سرنشینانش را گرفت و بسیاری را روانه بیمارستان کرد.

فرمانده پلیس راهور شرق تهران در پایان گفت: اگر به قوانین احترام بگزاریم و با سرعت مطمئن برانیم حتی اگر با حادثه ای مواجه شویم که مقصر شخص دیگری است، توان کنترل ما بر وضعیت پیش آمده بیشتر است.

این کارگاه آموزشی با حضور مسئولان و مربیان آموزشگاه های رانندگی پاکدشت در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه آموزشی مربیان آموزشگاه های رانندگی پاکدشت

کارگاه آموزشی مربیان آموزشگاه های رانندگی پاکدشت