مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-22اقتصادي

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه در بندرعباس


چهارمین نمایشگاه گل و گیاه ، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخلیج فارس ، رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت: در این نمایشگاه 60 تولیدکننده از سراسر کشور در 110 غرفه محصولات خود عرضه کردند.

مصطفی خادم افزود: گل های آپارتمانی ، فصلی ، پیازی ، باغچه ای و انواع خاک ها و گلدان ها از مهمترین محصولات ارائه شده در هزار و100 متر فضای اختصاصی این نمایشگاه است.

وی گفت: ترویج فرهنگ گیاه پروری ، جلب مشارکت های مردمی، ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در بندرعباس است.

در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از شهرهای اراک، محلات، همدان، گرگان، کرج، تهران، اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز، ساری و بندرعباس حضور دارند.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: نمایشگاه گل و گیاه تا شنبه پنجم بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار دایر است و علاقه مندان از ساعت 16 تا 23 می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

مصطفی خادم افزود: در طرح شهروند شهر سبز ، مردم با مراجعه به سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس و یا در این نمایشگاه هم گل در اختیارشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه در بندرعباس

آغاز به کار چهارمین نمایشگاه سراسری گل و گیاه در بندرعباس