مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:052020-01-22بين الملل

اولین واکنش ترامپ به آغاز محاکمه استیضاح در سنا


با آغاز اولین روز از محاکمه استیضاح رییس جمهوری آمریکا در سنا، دونالد ترامپ بار دیگر از دنبال کنندگان خود خواست تا متن های منتشر شده از تماس تلفنی جنجالی او با رهبر اوکراین را مطالعه کنند.

- با آغاز اولین روز از محاکمه استیضاح رییس جمهوری آمریکا در سنا، دونالد ترامپ بار دیگر از دنبال کنندگان خود خواست تا متن های منتشر شده از تماس تلفنی جنجالی او با رهبر اوکراین را مطالعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا سه شنبه این پیام توییتری را در راه بازگشت به اقامتگاهش در داووس سوییس نوشت.

او برای شرکت در نشست مجمع جهانی اقتصاد رفته و امروز چهارشنبه به واشنگتن باز می گردد.

او سه شنبه در پیامی نوشت: متن ها را بخوانید! این پیام سه کلمه ای اولین ابراز عقیده ترامپ از زمان آغاز جلسه محاکمه سنا در روز سه شنبه است.

این توییت در شرایطی منتشر شد که آدام شف، رییس دموکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی 45 دقیقه ای از سنا درخواست کرد تا شاهدان و مدارک بیشتری را بپذیرد.

رییس جمهوری آمریکا و مدافعانش مرتبا به دو متنی که از تماس های تلفنی او با ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین منتشر شده و تاکید دارند که ترامپ مرتکب رفتار قابل استیضاحی نشده است، اشاره می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین واکنش ترامپ به آغاز محاکمه استیضاح در سنا

اولین واکنش ترامپ به آغاز محاکمه استیضاح در سنا