مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 21:252020-01-21سياسي

خط قرمز ما در دستگاه قضایی رفتار نامناسب با مردم است


خط قرمز ما در دستگاه قضایی رفتار نامناسب با مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری کل استان گلستان، هادی هاشمیان در جمع کارمندان تازه استخدام با تاکید بر اینکه افراد بدبرخورد جایی در دستگاه قضایی ندارند، اظهار کرد: نباید اجازه ندهیم سختی و فشار کار در محاکم روی رفتار ما با مردم اثر بگذارد.

* کارکنان خلاق و ایده پرداز در اولویت ارتقا هستند وی تصریح کرد: باید به شکرانه کار در دستگاه قضایی و به تاسی از سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی با کار جهادی و انقلابی، کارگشای مردم باشیم و در چارچوب قانون و وظیفه به کار مردم رسیدگی کنیم.

رییس کل دادگستری استان گلستان خطاب به کارمندان تازه نفس گفت:از تجربه دیگران و نیروی جوانی برای خدمت به مردم و پیشبرد برنامه های دستگاه قضایی استفاده کنید.

هاشمیان با اشاره به سلامت اداری دستگاه قضایی خاطرنشان کرد:  همه برای سلامت دستگاه قضایی وظیفه داریم و باید مسوولانه عمل کنیم.

* گشاده رویی، پرکاری، داشتن گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم از ویژگی یک کارمند دستگاه قضا است معاون منابع انسانی دادگستری استان گلستان هم در این جلسه بر گشاده رویی، پرکاری، داشتن گوش شنوا برای شنیدن صدای مردم، انصاف، نظم و انضباط اداری و امانت داری  تاکید کرد و گفت: کار در دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز ما در دستگاه قضایی رفتار نامناسب با مردم است

خط قرمز ما در دستگاه قضایی رفتار نامناسب با مردم است