مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 17:202020-01-21اقتصادي

21 پروژه با 20 میلیارد تومان اعتبار در «بیله سوار» افتتاح می شود


در دهه فجر امسال 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در شهرستان مرزی «بیله سوار» افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

- بیله سوار - فرماندار بیله سوار گفت: در دهه فجر امسال 21 پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در شهرستان مرزی بیله سوار افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن قبادی عصر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله سوار عنوان کرد: در دهه فجر امسال 21 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بیش از 20 میلیارد تومان در شهرستان بیله سوار افتتاح می شود.

وی عنوان کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار مناسبی برای تبیین خدمات و اقدامات دولت در بخش های مختلف بوده و لازم است مسئولان در این ایام خدمات ارائه شده را به اطلاع مردم برسانند.

فرماندار بیله سوار تصریح کرد: مدیران دستگاه های دولتی در برنامه های گرامیداشت دهه فجر حضور فعال داشته باشند چرا که باید ارتباط با مردم در این ایام بیش از پیش تقویت شود و همچنین باید کارگروه های مختلف از ظرفیت سازمان های مردم نهاد برای برگزاری این برنامه ها استفاده کرده و به اجرای برنامه در مساجد و مناطق روستایی توجه ویژه ای صورت گیرد.

قبادی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بیله سوار تمهیدات و فرایندهای لازم در شعبه های مختلف اندیشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 پروژه با 20 میلیارد تومان اعتبار در «بیله سوار» افتتاح می شود

21 پروژه با 20 میلیارد تومان اعتبار در «بیله سوار» افتتاح می شود