مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 16:152020-01-21سياسي

افتتاح 7 مرکزمهارت آموزی سربازان در سیرجان


7مرکزمهارت آموزی ناویان وظیفه مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان ، با حضورفرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردارسید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو های مسلحبا اشاره به افزایش کیفی مهارتهای منجر به اشتغال افزود: باید تا سال 1401 آموزشهای مهارتی به تمام سربازان ارائه شود و هیچ سربازی بدون کسب مهارت ترخیص نشود.

سردار فرحی در سیرجان 7 مرکز آموزش مهارتهای شغلی مرتبط با آموزش های فنی و حرفه ای با نام مراکز مهارتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی راافتتاح کرد.

در ادامه این مراسم امیردریادار دوم ستاد مهدی شعبان زاده گفت : در این مرکز مهارت های شغلی اثر بخش که منتهی به کار افرینی و یا جذب بازار کار باشد به ناویان و دانشجویان وظیفه در 9 رشته فنی و حرفه ای آموزش داده می شود.

وی افزود : تمامی برنامه های و سیاست های اعمال شده قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح در این مرکز اجرا می شود و تمامی جوانان سرباز در رشته های مورد علاقه خود دوره مهارت را می گذرانند.

در ادامه سردار فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از تولید مصنوعات مورد نیاز این مرکز اعم از چادر های گروهی ، میز و صندلی اموزشی که بدست کارورزان ناوی وظیفه تولید شده بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 7 مرکزمهارت آموزی سربازان در سیرجان

افتتاح 7 مرکزمهارت آموزی سربازان در سیرجان