مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:452020-01-21فرهنگي

مسابقه عکسی که از وضع روستاها پس از سیل می گوید


رسالت یک هنرمند عکاس تنها گرفتن تصویر خوب نیست بلکه تاثیری است که عکس با نمایش آن، به وجود می آورد.

عکس ها می توانند بدون تحریف، - دبیر مسابقه عکس سیلاب می گوید: رسالت یک هنرمند عکاس تنها گرفتن تصویر خوب نیست بلکه تاثیری است که عکس با نمایش آن، به وجود می آورد.

عکس ها می توانند بدون تحریف، وقایع را نشان دهند.

او ادامه می دهد: به عنوان عکاس وظیفه ماست که در مسابقه ها و جشنواره های مختلف، امکان نمایش شرایط و مسایل مربوط به مناطق محروم و روستایی را ایجاد کرده تا بتواند نتیجه های موثری برای هموطنان و آیندگان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهناز شفیعی ـ دبیر سومین دوره مسابقه عکس سیلاب ـ گفت: در دو دوره گذشته که مسابقه عکس خانه های روستایی برگزار شد، هدف ما فقط برگزاری یک مسابقه نبود، بلکه می خواستیم با بهره گیری از کارکرد عکس به عنوان یک رسانه عمومی و مستند، پتانسیل و کاستی های مناطق روستایی را نشان دهیم.

دوره قبل با تاکید بر موضوعاتی مانند معماری خانه ها، فرهنگ و اقتصاد روستاییان، نمایشگاه عکسی برگزار شد و به واسطه آن، شیوه های زندگی روستاییان را در دوران معاصر به نمایش گذاشته شد.

در این دوره ثبت سیلاب سال جاری و تاثیرات ناشی از آن در وضعیت خانه های روستایی و شهری و واکاوی میزان پاسخگویی معماری سنتی در مقابل سیل از موضوع های قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه عکسی که از وضع روستاها پس از سیل می گوید

مسابقه عکسی که از وضع روستاها پس از سیل می گوید