مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 14:052020-01-21سياسي

ایران دارنده بزرگترین شرکت های دانش بنیان


جمهوری اسلامی ایران دارای بزرگترین شرکت های دانش بنیان در منطقه و مبدا صادرات به کشور های دیگر است - ستاری که به ترکیه سفر کرده است خاطر نشان کرد: اکوسیستم فناوری و نوآوری نسبتا جوان در ایران، عامل شکل گیری شرکت های بزرگی در حوزه های آی سی تی، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی و سلول های بنیادی است که به عنوان بزرگترین شرکت های منطقه می تواند در حوزه صادرات به کشور های دیگر از جمله ترکیه قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور به خبرگزاری صداوسیما در آنکارا گفت: ترکیه مقصد بسیار مناسب برای صادرات فناوری شرکت های دانش بنیان ایرانی است و این امر با تشکیل جلسات مشترک با هدف توسعه روابط دو کشور در حوزه علمی و فناوری، پیگیری می شود.

ستاری با تاکید بر پیگیری جدی صادرات شرکت های دانش بنیان به کشور ترکیه، افزود: هم اکنون بیش از هشتاد شرکت دانش بنیان ایرانی در استانبول در حال ملاقات و رایزنی با شرکت های ترک هستند و نتیجه همکاری ها در جلسه مشترک بررسی میشود.

در حوزه های مربوط به تجهیزات پزشکی و دارویی نیز، برتری در منطقه از آن جمهوری اسلامی ایران است و ترکیه هم بازار مناسب صادراتی برای شرکت های مرتبط است.

ستاری با اشاره به روابط تاریخی و رو به گسترش جمهوری اسلامی ایران و ترکیه تصریح کرد: این روابط در زمینه انتقال علم و تکنولوژی هم رو به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران دارنده بزرگترین شرکت های دانش بنیان

ایران دارنده بزرگترین شرکت های دانش بنیان