مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-21اقتصادي

38 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های گردشگری تکاب تخصیص یافت


امیر مطلوبی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان اعتبار 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب سفر رییس جمهور به آذربایجان غربی و 18 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان است.

وی اظهار داشت: با استفاده از این اعتبارات دولتی، سه طرح مهم گردشگری از جمله توسعه و تکمیل زیرساخت های گردشگری و اقامتی مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، بهسازی، تعریض و آسفالت محور گردشگری قوشه بلاغ تا چمن متحرک چملی گول و بهسازی راه دسترسی به روستای هدف گردشگری قینرجه تکاب اجرا خواهد شد که عملیات اجرایی آنها پس از مساعد شدن شرایط آب و هوایی منطقه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه تخصیص این میزان اعتبار برای توسعه زیرساخت های گردشگری تکاب کم سابقه است ادامه داد: اعتبارات عمرانی برای توسعه و تکمیل زیرساخت های گردشگری این شهرستان در سالجاری نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تکاب بیان کرد: با اجرا و بهره برداری از این طرح ها، وضعیت زیرساخت ها و امکانات گردشگری در اماکن طبیعی و تاریخی این شهرستان بهبود یافته و گردشگران و مسافران از راه های دسترسی و خدمات مناسب بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های گردشگری تکاب تخصیص یافت

38 میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های گردشگری تکاب تخصیص یافت