مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:452020-01-21ورزشي

کسب وکارهای نو نیاز جامعه امروز است /ضرورت آموزش اشتغال محور جوانان


رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: کسب وکارهای نوین نیاز جامعه امروز است و یقینا توجه به این حوزه رفاه جامعه را در بر خواهد داشت.

- ایسنا/بوشهر رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: کسب وکارهای نوین نیاز جامعه امروز است و یقینا توجه به این حوزه رفاه جامعه را در بر خواهد داشت.

علی احمدی زاده ظهر امروز در جلسه ساماندهی امور جوانان با اشاره به آموزش های کاربردی جهاد دانشگاهی و طرح های آموزشی این نهاد گفت: خوشبختانه به عنوان رتبه برتر کشوری در اجرای طرح سرباز مهارت معرفی شده و مورد تقدیر ستاد کل نیروهای مسلح قرار گرفتیم.

وی اظهار کرد: این طرح در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف استفاده بهینه از اوقات فراغت سربازان با همراهی اداره کل ورزش و جوانان و فرماندهان انتظامی در استان شروع شده است.

انعقاد تفاهم نامه هایی که در سطح ملی انجام شده بود در سطح استان نیز انعقاد یافت، بودجه ای بالغ بر 150 میلیون تومان توسط اداره کل ورزش و جوانان تخصیص یافته و قرار شد که در گام اول 1000 نفر تحت آموزش قرار بگیرند و آموزش ها با توجه به ظرفیت و نیاز پادگان ها احصاء و در سطوح دیپلم، زیر دیپلم و بالاتر از لیسانس با استفاده از اساتید برتر مورد ارائه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب وکارهای نو نیاز جامعه امروز است /ضرورت آموزش اشتغال محور جوانان

کسب وکارهای نو نیاز جامعه امروز است /ضرورت آموزش اشتغال محور جوانان