مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-21اقتصادي

رودخانه «هیر چایی» ساماندهی می شود


با توجه به نهایی شدن طرح ساماندهی رودخانه «هیر چایی» صدور مجوز برداشت شن و ماسه از این محل مورد بررسی قرار گرفت تا روند ساماندهی این رودخانه شتاب گیرد.

- اردبیل - رییس سازمان صمت اردبیل گفت: با توجه به نهایی شدن طرح ساماندهی رودخانه هیر چایی صدور مجوز برداشت شن و ماسه از این محل مورد بررسی قرار گرفت تا روند ساماندهی این رودخانه شتاب گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین صادقی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ساماندهی رودخانه هیر چایی با توجه به نهایی شدن طرح ساماندهی رودخانه هیر، عنوان کرد: گزارش طرح مربوطه توسط انجمن شن و ماسه به منظور اعلام نظر فنی تحویل دستگاه های ذیربط شده تا در بازه زمانی مناسبی شاهد انجام اقدامات مورد نیاز برای ساماندهی این رودخانه باشیم.

وی افزود: با توجه به درخواست هیئت مدیره انجمن شن و ماسه استان مبنی بر صدور مجوز برداشت موقت از اراضی واقع در حریم این رودخانه و نیز ذخایر موجود در بستر رودخانه هیر چایی ، افزود: هرگونه مجوز برداشت صادره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای اعضای انجمن، صرفاً تا پایان فروردین ماه سال آتی اعتبار داشته و پس از آن هر گونه اقدام در این بخش در قالب صدور پروانه بهره برداری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رودخانه «هیر چایی» ساماندهی می شود

رودخانه «هیر چایی» ساماندهی می شود