مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:402020-01-21اقتصادي

گلایه مندی مردم از افزایش خودسرانه قیمت دارو در پارس آباد


مردم از افزایش خودسرانه قیمت دارو در بعضی از داروخانه های پارس آباد گلایه مند هستند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اروجعلی محمدزاده ظهر سه شنبه در ستاد تنظیم بازار پارس آباد که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، به کنترل و بازرسی بهداشتی و نظارت قیمت ها در بازار تأکید کرده و افزود: مردم از افزایش خودسرانه قیمت داروها در بعضی از داروخانه ها گلایه مند هستند که از بازرسان شبکه بهداشت و درمان در این خصوص درخواست نظارت بیشتری داریم.

وی در ادامه با اعلام اینکه هیچ یک از واحدهای نانوایی در ایام نوروز نباید به طور خود سرانه تعطیل شوند، ادامه داد: با متصدیان نانوایی هایی که در این زمینه تخطی کنند برخورد خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد یادآور شد: طی دو ماه گذشته هزار و 746 مورد بازرسی از اصناف شهرستان پارس آباد صورت گرفته و این نظارت ها به صورت مستمر و دو شیفته بر بازار ادامه دارد.

وی افزود: در این بازرسی ها 98 پرونده توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت تشکیل گردیده و پرونده متخلفین به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری پارس آباد در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته میوه شب عید 95 تن در 12 نقطه از شهرستان پارس آباد توزیع شده بود، تصریح کرد: دستگاه های ذیربط با تد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مندی مردم از افزایش خودسرانه قیمت دارو در پارس آباد

گلایه مندی مردم از افزایش خودسرانه قیمت دارو در پارس آباد