مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:202020-01-21سياسي

تهران بین؛ کافه ی دنج برای جلسات مهم کاری


کافه گردی یکی از تفریحات سالم و بسیار مناسب برای گذر از مشغله ها و تمامی شلوغی های ذهن و اطراف ماست که لحظاتی را به خود اختصاص دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام تهران بین، برای اینکه از مشغله های یک روز پرهیاهو و یا یک هفته ی سخت کاری کمی دور شویم و به خلوت خود رجوع کنیم؛ کدام کافه برای کافه گردی مناسب تر است؟ کافه های زیادی در سطح شهر تهران وجود دارند که معمولاً در مرکز شهر بوده و تنها برای نوشیدن یک قهوه و یا چند لحظه استراحت مناسب می باشند؛ اما چنانچه قصد دارید برای یک جلسه مهم کاری، یک قرار ملاقات با اهمیت و یا حتی ساعاتی خلوت با خود، یک کافه ی دنج و لاکچری را انتخاب کنید با ما همراه باشید تا از بهترین کافه های سعادت آباد را به شما معرفی کنیم.

کافه تهران بین کافه تهران بین با دارا بودن اساتید باریستامن و پرسنل مجرب و کارآزموده بهترین کافه سعادت آباد می باشد که تمام ویژگی های یک کافه ی دنج و لاکچری را برای علاقه مندان به کافه گردی فراهم آورده است.

پرسنل بسیار مؤدب و متین این کافه که با رعایت چارت کاری توسط مدیریت کافه به طور منظم و هماهنگ، آماده ی خدمت رسانی به شما می باشند و نیز اجرای موسیقی زنده، کافه تهران بین را آماده ی پذیرایی از شما و میهمانان تان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهران بین؛ کافه ی دنج برای جلسات مهم کاری

تهران بین؛ کافه ی دنج برای جلسات مهم کاری