مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:152020-01-21اجتماعي

فرصت برای هوشمند سازی کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت


جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که برای تعویض کارت قدیمی معافیت و پایان خدمت اقدام نکرده اند فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار رحمان علیدوست در تشریح این خبر اظهار کرد: همه کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت فاقد اعتبار بوده و افرادی که برای این کار اقدام نکرده اند فقط تا پایان سال جاری برای هوشمند سازی کارت خود فرصت دارند.

وی افزود: این دسته از افراد در صورت عدم تعویض کارت، برای دریافت استعلام اصالت کارت، اخذ گذرنامه و… با مشکل مواجه می شوند.

جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی بیان کرد: متقاضیان می توانند برای تعویض کارت معافیت و پایان خدمت به هوشمند از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) اقدام کنند که در صورت وجود سابقه اطلاعات در سامانه وظیفه عمومی حداکثر ظرف مدت 20 روز کارت هوشمند صادر می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 10 میلیون کارت هوشمند صادر شده، گفت: با تعویض کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت از سال 90 به بعد، دستگاه های دولتی ازجمله بانک ها، بیمه و.

به صورت الکترونیکی وضعیت خدمتی افراد را استعلام می کنند، بنابراین افرادی که کارت خود را تعویض نکنند، نمی توانند از خدمات بانکی، بیمه و… بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت برای هوشمند سازی کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت

فرصت برای هوشمند سازی کارت های قدیمی معافیت و پایان خدمت