مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-21بين الملل

وعده «بنی گانتز» برای الحاق «دره رود اردن» به رژیم صهیونیستی


رییس ائتلاف سیاسی «آبی و سفید» در مناطق اشغالی فلسطین مدعی شده در صورت پیروزی در انتخابات آتی، دره رود اردن را به دیگر مناطق الحاق خواهد کرد.

- رییس ائتلاف سیاسی آبی و سفید در مناطق اشغالی فلسطین مدعی شده در صورت پیروزی در انتخابات آتی، دره رود اردن را به دیگر مناطق الحاق خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از کانال 13 اسراییل؛ بنی گانتز ؛ رییس ائتلاف سیاسی آبی و سفید که مهمترین رقیب سیاسی نتانیاهو در رژیم صهیونیستی به شمار می رود، در اظهاراتی مدعی شده در صورت پیروزی در انتخابات پارلمانی آتی، حاکمیت تل آویو به را تا دره رود اردن گسترش خواهد داد.

این ادعای گانتز در شرایطی مطرح شده که قرار است به زودی مناطق اشغالی فلسطین شاهد برگزاری سومین انتخابات پارلمانی در کمتر از یک سال گذشته باشند.

در دو دور انتخابات پیشین در ماه آوریل و سپتامبر گذشته نه حزب دست راستی لیکود به ریاست نتانیاهو و نه حزب میانه رو آبی-سفید به ریاست بنی گانتز، کرسیهای لازم برای تشکیل دولت حداکثری را به دست نیاوردند و در تشکیل کابینه ائتلافی با دیگر احزاب کوچک نیز ناکام ماندند.

تلاشهای رییس رژیم صهیونیستی برای تشکیل دولتی متشکل از این دو حزب نیز به دلیل اختلافات گسترده میان نتانیاهو و گانتز با شکست مواجه شد و حال در شرایطی که قرار است برای سومین بار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده «بنی گانتز» برای الحاق «دره رود اردن» به رژیم صهیونیستی

وعده «بنی گانتز» برای الحاق «دره رود اردن» به رژیم صهیونیستی