مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:152020-01-21اقتصادي

معارضین محلی؛ همچنان یکی از موانع سرمایه گذاری در ایلام


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: وجود معارضان محلی یکی از مشکلات و موانع اصلی پیش روی سرمایه گذاری در اراضی ملی استان است.

- ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: وجود معارضان محلی یکی از مشکلات و موانع اصلی پیش روی سرمایه گذاری در اراضی ملی استان است.

حیدر نعمتی روز سه شنبه در نشست کمیسیون ماده 21 استان ایلام اظهار کرد: مالکان محلی حق قانونی و عرفی دارند و کسی نافی احقاق حق آنان نیست اما باید خلاهای قانونی در زمینه این موضوع بررسی و واگذارهایی که قبلا انجام گرفته است قانونمند شود.

وی با تاکید بر اینکه واگذاری اراضی به طرح ها باید ضابطه مند شود ، گفت: اگر مجری در مدت زمان تعیین شده به تعهدات خود عمل نکرد بلافاصله خلع ید شده و زمین در اختیار سرمایه گذار واجد شرایط قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: سرمایه گذاران به طور طبیعی به دنبال بسته های تشویقی هستند تا سرمایه خود را به یک منطقه انتقال دهند و در اختیار گذاشتن اراضی ملی یکی از مولفه های این بسته های تشویقی است.

نعمتی با تاکید بر اینکه باید چاره ای برای اصلاح موارد قانونی و تسهیل سرمایه گذاری در استان اندیشیده شود، ادامه داد: برای جذب یک سرمایه گذار جلسه ها، پیگیری ها و مذاکره های زیادی انجام می گیرد اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارضین محلی؛ همچنان یکی از موانع سرمایه گذاری در ایلام

معارضین محلی؛ همچنان یکی از موانع سرمایه گذاری در ایلام