مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-21سياسي

تجمع فاطمیون در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تجمع فاطمی هیئت های مذهبی خراسان جنوبی در روز نهم بهمن ماه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی صبح سه شنبه در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی خراسان جنوبی اظهار کرد: مسیر سعادت در گرو محبت اهل بیت (ع) و فرزندان حضرت فاطمه (س) است و در این زمینه روایات عدیده ای وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: اگر موضوع منع از نقل حدیث در تاریخ اسلام رخ نمی داد امروزه احادیث بیشتری از فضائل اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه (س) در اختیار ما قرار می داشت.

رضایی با اشاره اینکه مردم تشنه شنیدن معارف دینی و قرآنی هستند، ادامه داد: باید همه ما محبان اهل بیت (ع) برای احیا فاطمیه تلاش کنیم و در این زمینه تشکل های شیعی وظیفه دوچندان دارند.

فاصله گرفتن از معارف دینی بی بند و باری های آسیب زا به همراه دارد وی با تأکید بر اینکه تبیین معارف و تعالیم دینی به خانواده ها آرامش هدیه می کند، گفت: خانواده هایی که از معارف اهل بیت (ع) دور هستند با مشکلات عدیده ای در حوزه های مختلف و بی بندوباری های آسیب زا رو به رو هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در روز شهادت حضرت زهرا (ع) تجمع بزرگ فاطمیون برگزار می شود، اظهار کرد: برگزاری زنگ فاطمی و حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع فاطمیون در خراسان جنوبی برگزار می شود

تجمع فاطمیون در خراسان جنوبی برگزار می شود