مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-21اقتصادي

بخشی از اختیارات صنعت و معدن به استان ها تفویض شد


معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت و رییس کمیسیون نظارت بر تشکل های صنعتی و معدنی گفت: هفت اختیار این وزارت به 12 خانه صنعت و معدن در استان ها تفویض شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید زرندی روز سه شنبه در حاشیه آغاز تفویض برخی اختیارات این وزارت به خانه های صنعت، معدن و تجارت کشور در تبریز اظهار کرد: در شرایط تحریم بهترین روش مقابله، دادن اختیارات به بخش خصوصی و حمایت و اعتماد به آنهاست و تفویض اختیارات در راستای همین موضوع است.

وی بیان کرد: دستورالعمل و فرآیند اجرایی این تفویض توسط خانه های صنعت کشور از امروز در آذربایجان شرقی آغاز و همزمان در استان های خراسان رضوی، اصفهان، فارس، یزد، کرمانشاه، زنجان، گلستان، مازندران، کرمان و سمنان اجرا می شود.

زرندی افزود: در راستای سند چشم انداز 1404 و برنامه های دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کاهش حجم تصدی گری دولتی و افزایش چابکی و کیفیت در خدمت رسانی و ارتقای مشارکت های مردمی در حوزه تولید و تجارت، برخی از اختیارات قابل واگذاری به خانه های صنعت و معدن استان ها تفویض شد.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره در ارتباط با صدور مجوزهای تأسیس و توسعه داخل شهرک های صنعتی، همکاری، نظارت و ارائه پیشنهاد در خصوص تخصیص و توزیع سوخت واحدهای صنعتی و معدنی، برگزاری و مدیریت مراسم روز ملی صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشی از اختیارات صنعت و معدن به استان ها تفویض شد

بخشی از اختیارات صنعت و معدن به استان ها تفویض شد