مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-21سياسي

توصیه مادر یکی از شهیدان سقوط هواپیما به آذری جهرمی چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: حتما این عکس رو در فضای مجازی دیده اید، تصویری از سردار دلها و دو شهید حادثه هواپیمای اوکراینی.

دیشب به نمایندگی از دولت، سری به منزل محمد صالحه زدم و به پدر و مادر داغدارش تسلیت گفتم.

پدر و مادرش کوهی از استقامت بودند، مادرش میگفت: داغ محمد برایم بسیار سنگین بود، اما خبر شهادت سردار، برایم جانکاه تر بود .

پدرش هم می گفت: پسرم قبل از نخبه بودن، بااخلاق بود، به داد و مشکلات برادران و خانواده اش می رسید، همه دوستش داشتند، مسئولین هم باید به داد مردم برسند، تا کسی جرات نگاه چپ کردن به کشور ما را نداشته باشد دیدار ما در آن خانه ی صمیمی، چند ساعتی طول کشید و مادر محمد البته توصیه هایی هم به خودم داشت: پسرم! خوی اشرافی گری نگیری یک وقت، ساده زندگی کن.

دوم اینکه محمد دوست داشت توی حوزه ی فضای مجازی برای ایران کاری بکند، از دست تو برمی آید، این را پیگیری کن با رییس جمهور صحبت کردم و با نظر مساعد ایشان، امروز عصر با وزیر علوم و روسای دانشگاه شریف، تهران و امیرکبیر جلسه ی مهمی داریم، تا با یاری همه ی نخبگان این دانشگاهها و به یاد و نام همه ی عزیزان پرواز بی بازگشت یک کار بزرگ را در مسیر پیشرفت علمی ایران آغاز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه مادر یکی از شهیدان سقوط هواپیما به آذری جهرمی چه بود؟

توصیه مادر یکی از شهیدان سقوط هواپیما به آذری جهرمی چه بود؟