مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-21بين الملل

ردپای غول ها در «ایرلند»


بیستمین جزیره بزرگ جهان «ایرلند» با آب وهوایی سرد و مرطوب که شهرهای دوبلین و کورک آن عناوین جوان ترین پایتخت و پایتخت فرهنگی اروپا را یدک می کشند می تواند از بهترین مقاصد برای سفر گردشگران باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی بیستمین جزیره بزرگ جهان ایرلند با آب وهوایی سرد و مرطوب که شهرهای دوبلین و کورک آن عناوین جوان ترین پایتخت و پایتخت فرهنگی اروپا را یدک می کشند می تواند از بهترین مقاصد برای سفر گردشگران باشد.

جزیره ایرلند در آتلانتیک شمالی، واقع در شمال غرب اروپا واقع شده که با عبور دریای ایرلند از بریتانیا جدا می شود، ایرلند با نام قدیمی هیبرنی سومین جزیره بزرگ اروپا است که علاه بر قلعه های تاریخی دیدنی، طبیعت بکر و هیجان انگیزی برای جذب گردشگران دارد.

خلیج دینگل یکی از مکان های جذاب برای گردشگران است که در نقاط غربی سرزمین ایرلند در ناحیه کری واقع شده، دلفین هایی که عشقشان به انسان ها در دنیا معروف شده است از سال 1983 در این منطقه زندگی می کنند و همین مسئله باعث جذب بیشتر گردشگران می شود.

گردشگران برای بازدید از این منطقه و دلفین های فونگی باید یک سفر دو ساعته با کشتی به منطقه زندگی دلفین ها داشته باشند و یکی از مزیت های سفر با تور به این منطقه این است گردشگران زمانی که دلفین ها را دیدند پول پرداخت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای غول ها در «ایرلند»

ردپای غول ها در «ایرلند»