مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-21اقتصادي

توزیع روزانه 2 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه های سوخت شیراز


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس اعلام کرد که طی 2 ماه اخیر روزانه بالغ بر 2 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو چهار در جایگاه های عرضه سوخت شهر شیراز توزیع شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس اعلام کرد که طی 2 ماه اخیر روزانه بالغ بر 2 میلیون لیتر بنزین با استاندارد یورو چهار در جایگاه های عرضه سوخت شهر شیراز توزیع شده است.

امیر بنی کریمی سه شنبه یکم بهمن در کارگروه مبارزه با آلودگی هوای شیراز و کارگروه مقابله با پدیده گرد و غبار با بیان اینکه سال 97 روزانه 700 هزار لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه های شهر شیراز توزیع می شد، گفت: میزان توزیع این نوع بنزین سال 98 به روزانه یک میلیون لیتر و طی دو ماهه گذشته با تثبیت تولید این فرآورده، در 50 جایگاه شیراز به دو میلیون لیتر در روز رسیده است.

این مقام مسئول مبدا تامین بنزین یورو 4 و نفت گاز فارس را از سه پالایشگاه بندرعباس، ستاره خلیج فارس بندرعباس و اصفهان دانست و افزود: طبق سیاست های وزات نفت و تنظیم برنامه های پالایشگاه ها توسط این وزارتخانه، سهمیه فارس از طریق نفت کش مشخص می شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی فارس ادامه داد: متاسفانه فارس فاقد زیرساخت خط لوله است و امکان ذخیره فرآورده یورو 4 در مخازن حمل و نقل ندارد و به همین دلیل درخواست های ما از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روزانه 2 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه های سوخت شیراز

توزیع روزانه 2 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در جایگاه های سوخت شیراز