مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-21سياسي

ابزار هنر در پیشگیری از وقوع جرم بسیار کارآمد است/ رونمایی از پوستر نمایش «آنومی»


در بحث پیشگیری از وقوع جرم استفاده از ابزار هنر در عرصه های مختلف بسیار کارآمد است که متاسفانه کمتر به آن پرداخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نیره عابدین زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری و رونمایی از پوستر نمایش آنومی که با حضور هنرمندان، مسؤولان استانی و اصحاب رسانه در پردیس تئاتر مستقل مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما در قوه قضاییه بینش هنری نداریم و وظیفه ما تحقیق پژوهش و قضاوت است.

معاون دادستان مشهد با اشاره به اینکه در اصل هنرمندان دعوت دستگاه قضا را برای پرداختن به موضوعات اجتماعی پذیرفتند بیان کرد: از دو سال پیش این گروه هنری در روند پرونده کیفری در دادگاه مشهد قرار گرفتند، در تمام جلسات طولانی محاکمه حضور داشتند و از نزدیک شاهد روند پرونده بودند.

وی اظهار کرد: این برای ما ارزشمند است که یک گروه هنری آنچه که مطابق با واقعیت باشد را در هنر خود به کار گیرد.

عابدین زاده با اشاره به وظایف دستگاه قضا در قانون بیان کرد: یک وظیفه مهم دادگستری و دستگاه قضا که در قانون بدان اشاره شده است پیشگیری از وقوع جرم است.

معاون دادستان مشهد، پیشگیری از وقوع جرم را وظیفه مهم تری نسبت به مجازات برای دستگاه قضا دانست و گفت: شاید کمتر به آن توجه شده باشد اما مجازات، آثار اجتماعی منفی برای خانواده مجرم و خود مجرم به وجود می آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابزار هنر در پیشگیری از وقوع جرم بسیار کارآمد است/ رونمایی از پوستر نمایش «آنومی»

ابزار هنر در پیشگیری از وقوع جرم بسیار کارآمد است/ رونمایی از پوستر نمایش «آنومی»