مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:262020-01-21سياسي

تشکیل 6 پرونده تخلف انتخاباتی در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز سه شنبه روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی استان که با حضور مقامات قضایی ،انتظامی برگزارشد؛ بدون اعلام جزییات این تخلفات بر مدیریت درست فضای مجازی تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی حافظ و نگهبان اعتماد عمومی در برخورد با تخلفات انتخاباتی است.

وی با اظهار این که تاثیر فضای مجازی بر حوزه سیاسی و به ویژه عرصه انتخابات این روزها انکارناپذیر است ، اضافه کرد: این که فضای مجازی در کنار اثرات مثبتی که دارد، می‎تواند آسیب هایی را متوجه این حوزه کند، امری طبیعی و بدیهی است.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: با در نظر گرفتن ملاحظاتی می توان از ظرفیت های فضای مجازی در پرشور کردن فضای انتخابات بهره گرفت اما رصد دقیق و به موقع و کنترل این فضا از سوی متولیان امر و به ویژه فرمانداران و بخشداران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی اظهار داشت: تاکنون 6 پرونده انتخاباتی دراستان تشکیل شده است اما تمامی عوامل برگزاری انتخابات تلاش خود را به کار گرفته تا با بهره گیری از نیروی انسانی متعهد، کارآمد و بی طرف از شکل گیری هرگونه تخلف و درپی آن تشکیل پرونده و یا جانبداری له یا علیه کاندیدایی جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 6 پرونده تخلف انتخاباتی در فضای مجازی

تشکیل 6 پرونده تخلف انتخاباتی در فضای مجازی