مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 11:072020-01-21سياسي

زمان برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در بوشهر تمدید شد


عبدالله نجفی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: آخرین مهلت دریافت این آثار تا پایان وقت اداری روز 12 بهمن ماه جاری برنامه ریزی شده است و اهالی رسانه استان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی 15 دی ماه سال 97 تا 30 دی ماه 98 را به ایمیل جشنواره ارسال کنند.

وی بیان کرد: با نگاه به هدف ها و ارزش های انقلاب و بر بستر بیانیه گام دوم انقلاب، جشنواره ابوذر که نقش بسزایی در ارتقای کیفی سطح های مختلف آثار رسانه ای دراستان بوشهر داشته است، برگزار می شود.

نجفی ادامه داد: در کنار توجه به بیانیه گام دوم انقلاب به دنبال پیاده سازی منویات رهبر معظم انقلاب در باره الگوسازی از شخصیتی مانند شهید نادر مهدوی در تراز یک چهره مبارز بین المللی در این جشنواره هستیم.

وی ادامه داد: گردآوری آثاری ماندگار و فاخر در قالب خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه، مقاله، عکس و موشن گرافیک به عنوان یک اصل در جشنواره امسال ابوذر پیگیری می شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهرگفت: با توجه به تجربه برگزاری چهار ساله جشنواره ابوذر دراستان بوشهر که با مشارکت خوب اصحاب رسانه همراه بوده است انتظار می رود در جشنواره پنجم نیز تولیدات رسانه ای مناسبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در بوشهر تمدید شد

زمان برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر در بوشهر تمدید شد