مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:552020-01-21ورزشي

واکنش عربستانی ها به انصراف فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که هنوز تکلیف حضور یا عدم حضور نماینده های ایران در لیگ قهرمانان مشخص نشده، رییس فدراسیون فوتبال عربستان در گفتگویی که سایت africanews آن را منتشر کرده، - رییس فدراسیون فوتبال عربستان به غیبت احتمالی نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که هنوز تکلیف حضور یا عدم حضور نماینده های ایران در لیگ قهرمانان مشخص نشده، رییس فدراسیون فوتبال عربستان در گفتگویی که سایت africanews آن را منتشر کرده، به غیبت احتمالی تیمهای ایرانی در این تورنمنت واکنش نشان داده است.

یاسر المسحل گفته نگران این نیست که تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان حاضر نشوند: کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط کشورهای میزبان رقابتهای لیگ قهرمانان را ارزیابی می کند و کمیته مسابقات و کمیته اجرایی AFC بر اساس این ارزیابی، تصمیم گیری می کند.

وقتی آنها به این نتیجه برسند که بعضی از کشورها شرایط لازم برای میزبانی یک رقابت را ندارند طبیعی است که یکسری تصمیمات گرفته شود.

در شرایطی که تیمهای عربستانی مدتهاست از سفر به ایران خودداری می کنند، رییس فدراسیون فوتبال عربستان مدعی شده تیمهای این کشورند حاضرند هر جایی که لازم باشد، بازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عربستانی ها به انصراف فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا

واکنش عربستانی ها به انصراف فوتبال ایران از لیگ قهرمانان آسیا