مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-21سياسي

نقش نمایندگان مجلس در پیشگیری از تراکم فروشی در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری به موضع لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و اظهار داشت: - سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به رد شدن لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها در شورای نگهبان گفت: نمایندگان مجلس باید اقدامات لازم را جهت پیشگیری از تراکم فروشی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری به موضع لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها اشاره کرد و اظهار داشت: بیش از سه دهه دولت مکلف اصلاح درآمد شهرداری از طریق اصلاح لایحه به مجلس بوده که پیشنهاد آن سال 93 پس از سی سال تعلیق آشکار، دوباره مطرح و به مجلس ارسال شد.

وی افزود: این موضوع در قالب لایحه دو فوریتی در مجلس بررسی و با حذف دو ماده مهم آن، در دی سال جاری در نهایت تصویب شد، ولی بلافاصله یک روز پس از ثبت در دبیرخانه شورای نگهبان، بهدلیل مغایرت با اصل 100 قانون اساسی رد شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: این لایحه ویژگی های مهمی داشت از جمله اینکه درآمد شهرداری را به سمت پایدار شدن می برد و توسعه محوری و توجه به مناطق کم برخوردار را نیز مورد توجه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش نمایندگان مجلس در پیشگیری از تراکم فروشی در تهران

نقش نمایندگان مجلس در پیشگیری از تراکم فروشی در تهران