مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:452020-01-21سياسي

رییس جمهور: آنچه ما از دولت الکترونیک انتظار داریم یک کارت است برای همه کارها


رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید از ارزانترین و کوتاه ترین مسیر، خدمات الکترونیکی دریافت کنند و آنان را نباید در راهروهای ادارات و سازمان ها سرگردان کرد، - رییس جمهور با تاکید بر اینکه مردم باید از ارزانترین و کوتاه ترین مسیر، خدمات الکترونیکی دریافت کنند و آنان را نباید در راهروهای ادارات و سازمان ها سرگردان کرد، اظهارداشت: تمام تلاش ما از ابتدای دولت یازدهم، ایجاد و تقویت دولت الکترونیک و حذف کاغذ از سیستم اداری بوده تا به این ترتیب مردم هنگام مراجعه به اداره و یا سازمانی، صرفا با ارائه همان کارت ملی هوشمند خود، دیگر مجبور نباشد برای یک کار ساده ده ها برگ کپی از مدارکشان ارائه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات گفت: کارهای زیادی در این مدت انجام شده است.

کارت ملی را هوشمند کردیم و مردم نیز آمدند و 2 الی 3 ساعت وقت مردم را گرفتند تا کارتی را صادر کنند اما متاسفانه شاهدیم همچنان مردم برای مراجعه به برخی ادارات، ناچارند چندین برگ کپی مدارک همراه خود ببرند.

رییس جمهور اظهارداشت: این کارت ملی هوشمند درست شده که دیگر کپی مدارک از مردم نخواهند و با یک شماره کارت ملی همه اطلاعات مورد نیاز، قابل دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: آنچه ما از دولت الکترونیک انتظار داریم یک کارت است برای همه کارها

رییس جمهور: آنچه ما از دولت الکترونیک انتظار داریم یک کارت است برای همه کارها