مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:402020-01-21اقتصادي

کلاهبرداری از طریق درج آگهی فروش حیوان خانگی در استان مرکزی


رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: فردی که با درج آگهی فروش حیوان خانگی در فضای مجازی اقدام به فریب دادن شهروندان و کلاهبرداری از آن ها می کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، به نقل از پایگاه خبری پلیس احسان آنقی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان اراکی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از وی در فضای مجازی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد مالباخته چندی پیش از طریق یک آگهی فروش، یک حیوان خانگی را در شبکه های مجازی با قیمت زیر قیمت بازار اقدام به خرید کرده که پس از واریز پول به حساب فروشنده، پس از گذشت چندین روز حیوان خریداری شده را تحویل نمی گیرد.

 این مقام انتظامی اضافه کرد : با اعلام شکایت این فرد و در روند تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا این فرد شناسایی و برای تکمیل تحقیقات به پلیس فتا استان احضار شد.

 آنقی تصریح کرد: در بازجویی های پلیس از متهم مشخص شد وی از 8 نفر دیگر به این شیوه کلاهبرداری کرده است که این فرد پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست در هنگام خریدهای اینترنتی به دلیل مشخص نبودن هویت اصلی فروشندگان، از فروشگاه هایی خرید کنند که پس واریز وجه، پس از اخذ کالا از طریق پست و یا طرق دیگر صورت می پذیرد و نیز تلفن ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری از طریق درج آگهی فروش حیوان خانگی در استان مرکزی

کلاهبرداری از طریق درج آگهی فروش حیوان خانگی در استان مرکزی