مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:362020-01-21سياسي

بررسی نقش دولت الکترونیک در مبارزه با فساد


جلسه دولت الکترونیک امروز با حضور رییس جمهور برگزار و بر نقش آن در مبارزه با فساد و پیشگیری از وقوع فساد تاکید شد.

- اظهار داشت: نشست امروز با حضور رییس جمهور و وزرای عضو شورای اجرایی فناوری اطلاعات تشکیل و بر موضوع مهم پیگیری پیشرفت طرح دولت الکترونیکی تاکید شد که تاثیر بسیار زیادی در مبارزه با فساد و پیشگیری از وقوع فساد، تسهیل ارائه خدمات دولت به مردم و تکریم آنها، چابکی نظام اداری، صرفه جویی و کاهش هزینه های دستگاه های اجرایی و نظام اداری دارد.

وی گفت: در جلسه امروز گزارشی از پیشرفت دولت الکترونیک در بخش های مختلف ارائه شد که نشان می دهد در بخش زیرساخت ها توسعه قابل توجهی در دولت ایجاد شده است و دستگاه های اجرایی وظایف بخشی خود را به خوبی پیش بردند و تعامل و تبادل اطلاعات بین دستگاهی هم برای پیاده سازی کامل تر دولت الکترونیکی مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: شورای اجرایی فناوری اطلاعات موظف شد با اختیاراتی که امروز به آن واگذار کردیم، بر دستگاه ها نظارت کند و جایی که محل اختلافات بین دستگاهی است آن را حل و گزارش هفتگی برای رییس جمهور ارسال کند.

آذری جهرمی گفت:: همچنین نظام بودجه ریزی و تخصیص بودجه های دستگاه ها در توسعه دولت الکترونیک باید متناسب با کارکردشان و ارائه آمار و اطلاعات و خدماتی باشد که به صورت بین دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقش دولت الکترونیک در مبارزه با فساد

بررسی نقش دولت الکترونیک در مبارزه با فساد