مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-21اجتماعي

افتتاح دفتر نمایندگی محیط زیست در اشکذر


دفتر نمایندگی محیط زیست با حضور مسئولان استان در شهرستان اشکذر افتتاح شد.

- مرکز یزد، فرماندار اشکذر با بیان اینکه فعالیت اداره محیط زیست از خواسته های چندین ساله مردم این شهرستان بوده است، گفت: اشکذر دومین شهرستان صنعتی استان به شمار می رود و بهره مندی مردم از هوای پاک و برخورد با واحد های صنعتی آلاینده ای که مسائل زیست محیطی شهرستان را تهدید می کند از موضوعاتی بوده که مکرر مورد مطالبه مردم این منطقه قرار گرفته است.

هادی نسب افزود: انتظار می رود با آغاز به کار دفتر نمایندگی محیط زیست به مطالبات مردم در این زمینه پاسخ داده شود و همچنین واحد های صنعتی شهرستان به طور مستمر تحت نظارت و پایش کارشناسان این اداره کل قرار گیرند و با متخلفینی که در این زمینه به دنبال تضییع حقوقی از مردم هستند برابر با قانون برخورد شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هم گفت: موضوع محیط زیست همگانی است و همه افراد جامعه مسئولیت دارند تا در کنار دستگاه ها و ارگان های ذیربط دولتی از جمله سازمان حفاظت محیط زیست در جهت تحقق اهداف زیست محیطی که برخورداری از هوای پاک در مناطق مختلف استان باشد تلاش کنند.

پورملایی توجه به سلامت مردم در حوزه توسعه صنعتی استان را حائز اهمیت برشمرد و عنوان کرد: سازمان حفاظت محیط زیست نمی خواهد در مقابل صنعت و رونق تولید بایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفتر نمایندگی محیط زیست در اشکذر

افتتاح دفتر نمایندگی محیط زیست در اشکذر